Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne kriisi tingimustes antava riigiabi kohta
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 18:09:42 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
George Hyzleri juhtimisel koostatud eriaruanne 21/2024: „Riigiabi kriisi 
tingimustes – kiire reageerimine, kuid Euroopa Komisjoni järelevalves on 
puudusi ja ELi tööstuspoliitika eesmärkide toetamise raamistik ei ole 
järjepidev“ on kättesaadav kontrollikoja veebisaidil.

Alates COVID-19 kriisist ja Venemaa sissetungist Ukrainasse on Euroopa 
Komisjon kiiresti leevendanud oma riigiabi eeskirju, et võimaldada 
liikmesriikidel ettevõtteid abistada. See on aga vähendanud Euroopa 
Komisjoni suutlikkust antava abi üle järelevalvet teha. Kuigi riigiabi on 
alates 2020. aastast oluliselt suurenenud, ei ole Euroopa Komisjonil 
piisavalt teavet liikmesriikide meetmete ja nende mõju kohta konkurentsile. 
Lisaks põhineb liikmesriikide antav riigiabi erinevatel eeskirjadel. See 
võib kahjustada ELi ühtset turgu, kuna riikidel on oma ettevõtete 
abistamiseks erinevad võimalused.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-21>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .